Colors by Llarowe - Gemini Rising

Här har det ekat tomt!
För två veckor sedan startade sommarsäsongen på mitt jobb så jag har tillbringat mycket tid där, med upplärning och uppstartning med allt som följer med. Så det har varit väldigt mycket det sista, och eftersom jag jobbar i kök är det inte heller tillåtet för mig att bära nagellack. Vilket ju suger. För då har jag mycket mindre tid att förbereda och visa er alla fina lack som landar i min brevlåda.
 
Idag damp det ned ett paket med alla lack från sommarens pre-order hos Llarowe. Och, jag måste ju visa!
Får se hur många jag hinner gå igenom nu medan jag är ledig, men annars kör jag resterande nästa vecka.
 
Först ut är i alla fall Gemini Rising. Starkt grönt hololack som täcker utmärkt med två lager. Lättlackat och minsann ingen holosjuka här inte!
Jag vill inte använda ordet neon, för neon för mig är när det är nästan självlysande, men det finns en hint av neon-ish i färgen som gör att lacket verkligen ploppar. Linjära holoregnbågar, precis så som jag vill ha det.
 
Jag har inte många gröna lack. De jag har kan man räkna på en hand, tror jag. Men det här är riktigt fint, och passar även mig som inte är grön-frälst.
 
 
 
 
 
 
Just look at this. I love it.
It's Gemini Rising from Colors by Llarowe and their summer collection.
Susanne / Fingerfärger
2014-06-12 @ 22:06:04
URL: http://fingerfarger.blogspot.se

Sååååå läckert! Borde ju skaffa ett sånt eftersom jag är född i Tvillingarna, eller hur? ;)

Svar: Ohja, då MÅSTE du ju bara ha det! ;)
Ida

Pamsan
2014-06-14 @ 11:05:23
URL: http://pamsan.wordpress.com

Wow! Så läckert det är. Det här måste testas inom kort. :) Kul med en ny nagelblogg att följa. :)

Svar: Ja det är helt underbart! Men hua vad det missfärgade naglarna. Fick en smärre chock när jag skulle ta bort det, så flera lager bas är ju att rekommendera ;)
Ida

Pamsan
2014-06-14 @ 11:10:00
URL: http://pamsan.wordpress.com

Men jag har ju varit inne på din blogg innan, märkte jag nu. Fattar inte att jag inte började följa dig redan då. :) Nu följer jag dig så att jag inte missar dina inlägg. :D

kerstin
2014-06-14 @ 14:26:37
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Underbart vacker färg!

Svar: Ja, ett fantastiskt lack! Det har dem lyckats bra med :)
Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0