Colors by Llarowe - My own private paradise

Holo holo holo-fredag!
 
Nu har jag tagit mig igenom en hel del av de nya lacken från CbL, men än finns det några guldkorn kvar.
Ett av dem heter My own private paradise och är sååå fint!
 
Vacker vacker lila färg med fantastisk holoeffekt gör detta lack till en ny favorit hos mig om vi snackar färgen. Jag är svag för rosa och lila nyanser så det är väl inte så oväntat ändå.
 
Men. Kan vi prata lite om formulan och det där? Det var ingen höjdare. Det var segt värre kan jag säga, och inte segt på det sättet att det var dags för thinner, utan segt mer som alla pigment bara klumpade ihop sig och vägrade släppa varandra. Holosjukans lillebror kanske?
 
Kan jag stå ut med att det var lite svårlackat? Ja, det kan jag faktiskt.
Och till min stora förtjusning så var det här ett av de lacken som Inte missfärgade naglarna. Hurray!
 
Torkade semi-matt och för att få fint med glans är ett topplack att föredra, vilket jag inte har på bilderna.
 
 
 
 
 
 
 
So here I have yet another polish from Colors by Llarowe to show you. This is My own private paradise and though the formula was quite terrible I still like this. But as always, I’m a sucker for pink and purple polishes :)
rememberthiis.blogg.se
2014-06-20 @ 11:25:17
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Snyggt!

Lottsky
2014-06-20 @ 15:52:35
URL: http://lottskypottsky.blogg.se

Jättefint, ovanlig men härlig färg på holo!

kerstin
2014-06-24 @ 20:31:52
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Jättetjusigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0