Kiko - Cupcake nail lacquer 650 Peach

Det här var ett av lacken som jag beställde vid andra beställningen, trodde det skulle vara på tok för orange för mig utifrån vad man ser på hemsidan, men så fick jag se det i verkligheten och jag insåg att det inte var för orange, det var perfekt för mig :)
 
Precis som med blått så är inte orange eller persikofärgade nagellack min grej, så jag är väldigt förvånad över att även detta är en av mina favoriter. Med en ljus persikofärgad bas och några nyanser starkare sandeffekt så ser det fantastiskt ut på fingrarna. Även om jag med min hudton kanske inte riktigt kan bära upp den här nyansen, men det väljer jag att inte tänka på.. (Blir säkert bättre till sommaren, allt passar när man är brun, eh?)
 
Peach är ett av lacken med lite kraftigare sandeffekt och på bilderna har jag två lager och det täckte alldeles utmärkt.
 
Och för 3.5€ kan det bli ditt här!
 
 
 
 
 
This was not my first choice when I did my order from Kiko. But then I saw it in real life and fell head over heals so now it's mine! The colour is not perfect for my skintone right now, but I hope it gets better with a little sun.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0