Rogue från Mentality

Det här var ett spontanköp, jag behövde ha ett lack till i varukorgen när jag la en beställning hos EdgyPolish och kände inte direkt för något från önskelistan. Slötittade lite bland alla lack och bestämde mig för just Rogue från Mentality.
Vilket även är mitt första från märket, så det var kul att få testa på!
 
Det mörkt plommonfärgat med lite guldskimmer i sig i direkt solljus. Det torkar matt och var förvånandsvärt lättlackat för att vara matt!
Tyvärr, som alla matt lack, tar det fram alla ojämnheter på nageln vilket ni tydligt ser på pekfingret.
Täckte bra med två lager, som jag har på bilderna nedan.
 
Just nu var inte det här rätt färg för mig, jag är inne i en våryra och tycker bara om ljusa lack och mina holos går för fullt. Men när det börjar bli höst och lite ruggigare är jag säker på att det här lacket kommer få komma fram lite mer.
Men överlag är färgen jättefin, och jag anser att det var ett väldigt bra spontanköp! :)
 
 
 
 
 
Rogue from Mentality is an amazing dark plum coloured polish. It dries completely matte and I'm convinced I'm gonna love it!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0