Dance Legend - Thermo 178

Idag är det torsdag och jag visar rosa. Fler rosa lack hittar du hos Emma idag!

För inte så länge sedan kom det ett efterlängtat paket från Dance Legend, woho!!
Stjärnan bland dessa lyste otroligt klart och är Thermo 178.
Jag är så galet faschinerad över termolack, det är ju så coooooolt!!!
 
Thermo 178 är rosa. Ljust rosa i värme och mörkt rosa i kyla. Till min stora sorg verkar det som jag alltid är antingen eller, aldrig både och. Jag testade lacket på min mor som hela tiden gick runt med mjuk fin rosa på själva nageln och härlig stark rosa på tippen. Men nej, inte på mina naglar inte. Fast det gör inte så mycket, är väldigt förtjust i båda färgerna ändå!
 
Det var lättapplicerat men behövde absolut två lager för att ens täcka, och det var efter det andra lagret som jag änna tappade thermoeffekten...
 
I övrigt kan jag väl säga att DL imponerar inte så himla värst på mig. Antingen lyckas jag alltid välja ut fel lack (eh, fast näääe...!) eller så är det bara väldigt mycket finare på hemsidan. Jag tror på alternativ 2. Men jag ska visa de resterande 6 lacken också, har några från Rio som är fina!
 
På bilderna har jag stått och värmt upp händerna i solen, så därför kan jag visa er hur lacket SKA se ut! ;)
 
 
 
 
 
 
This is a thermo polish from Dance Legend. It's really beautiful, and I love both the light pink and the little darker one. I still think it's amazing that a polish can change color just like that, haha, yep I'm a bit behind on this one..
Emma
2014-06-19 @ 23:14:21
URL: http://princessemma.blogg.se

Kul att det funkade denna gången att kommentera :)
Jag har ägt detta lack en gång men gillade inte att de var så ljust som grund så sålde det. Tyckte även detta jag visade igår var lite för ljust för mig..

Svar: Tänk så olika det kan vara! Jag älskar den ljusa grunden, hade gärna haft ett vanligt lack i den färgen ;)
Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0