Kiko - Juicy Pitaya

Idag har jag ytterligare ett lack från Kiko att visa, och så är det ju Pink Thursday hos Emma!

Detta är från Life in Rio och är limited edition.
Det heter Juicy Pitaya som är kraftigt rosa med mycket skimmer i sig.
 
Jag avskydde det här lacket när jag testade det första gången, och jag hann faktiskt bara lägga på ett lager sen stod jag inte ut mer och tog bort allt.
Sedan dess har jag fullföljt lackningen två gånger, och ja, jag hatar det inte längre - men njaa ingen favorit.
Första lagret är jättesvårt att få jämnt, men med ett flödigt andra lager så går det att få det bra.
 
Jag vet inte vad det är som gör att jag inte tycker om det här, rosa brukar annars vara ganska lätt att tycka om för mig. Om det är den otroligt vanliga nyansen, eller skimret som stör. Jag vet inte..
Jag tycker nog bättre om det här på någon annan.
 
Om du tycker bättre om det så finns det att köpa här för 5.9€!
 
 
 
 
 
Okay, so this is Juicy Pitaya from Kiko Cosmetics. It's from the Life in rio collection and is a limited edition polish. I hate to say it but i really don't fancy this one. I've tried it a couple of times but nah..
Emma
2014-05-23 @ 12:28:39
URL: http://princessemma.blogg.se

Jag tyckte de var snyggt och passar dig!
Kul att du ville vara med igår :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0