Colors by Llarowe - Candy is dandy

Här kommer ytterligare ett ur sommarens kollektion från Colors by Llarowe. Namnet på detta lacket är Candy is dandy och färgen är lavendellila med blåa toner. Formulan ska vara så kallat "crelly", blandning av jelly och cremelack. Men nja, mest cremelack skulle väl jag säga.
 
Jag vet inte om det är jag som blivit bortskämd med lättlackade holos och strukturlack och nu när jag ska handskas med ett cremelack så har jag glömt hur man gör, eller om det här bara är jobbigt..
Men i vilket fall, en aningens svårlackat alltså. Blev lite ojämnt, slutade med att det blev tre lager men är ändå inte helt nöjd. Snabba och bestämda penseldrag är att föredra här alltså!
Lacket torkar halvmatt och jag är nöjd med det så, men vill man ha mer glans är ju ett topplack en bra grej.
Som med de flesta cremelacken så är de inte speciellt förlåtande för eventuella ojämnheter i nageln, vilket alltid är supertrist..
 
Jag vet inte vad jag ska säga att min åsikt är. Mja kanske?
Färgen och så är ju jättefin, men det är ju inget nytt och det känns lite tråkigt. Men vill man ha en liten palettrensare efter alla holos och glitter så varför inte, då passar väl det här utmärkt!
 
Nä nu kommer jag på mig själv att vara så jäkla kräsen och dum, det här är ett fint lack. Punkt slut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0