Colors by Llarowe - Deanna it's blue!

 Jag har ett superlack att visa idag. Ännu ett från Colors by Llarowe. Ja jag vet, det är många just nu men jag ligger lite efter och har lack från både våren och sommarens släpp att visa. Det må vara ett hypat märke just nu, och många börjar lacka ur på de enorma storlekarna på lacksläppen. Men, det går inte att komma undan att lacken är helt fantastiska!
De har en jämn och genomgående utmärkt kvalité, lättlackade och otroligt pigmenterade.
Även så Deanna it's blue! som jag vill prata lite om idag.
 
Helt fantastisk djupblå färg, med galet mycket holopigment i.
Deanna it's blue tillhörde de färger som släpptes i våras, och har redan fått gå i pension. Jag köpte mitt precis innan det slutade säljas och är väldigt nöjd med mitt beslut.
 
Och så är det ju fredag idag!! Det betyder Holofredag hos Skimmerskuggan såklart ;)
 
 
 
 
 
 
Deanna it's blue from Colors by Llarowe (that now is discontinued) is a deep blue holo polish. It's easy to apply and just lovely.
 
kerstin
2014-06-14 @ 14:24:46
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Ursnyggt! Kul att se :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0