Kiko - Cupcake nail lacquer 648 Pineapple

Sist ut är 648 Pineapple!
Jag önskar verkligen att jag tyckte bättre om det här, men njää. Försökt mig på detta två gånger (ena gången kletade jag av det i pälsen på min hund men det är en helt annan sak.) men slutat med att jag tagit bort och valt något annat lack istället.
 
Nyansen är lite åt det smutsgula hållet, med sandkorn i orange och typ mörkbrun ton.
Det ser gudomligt ut i flaskan, men väl på naglarna så tappar det sin charm.
 
Det här var även det lacket som skiljde sig mest från de andra, det var ganska dålig sandeffekt och lite stripigt.
Nä, det här får nog inte stanna hos mig så länge till..
 
Om du till skillnad från mig tyckte det här var superfint så finns det här för 3.5€!
 
 
 
 
 
Oh.. To be honest, I really don't like this. I really wish I would, but no, I tried it on twice but always ended up with something else on the nails. So sorry Pineapple, you don't belong with me.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0