Kiko - Cupcake nail lacquer 652 Lilac

Då kör vi nästa lack från Kiko och här är nr 652 Lilac. Ett mer rosaaktigt lack än lila som namnet. Men lilarosa med en liten tvist, nämligen både blåa och rödaktiga sandkorn i. Det gör att den annars ganska vanliga nyansen får nytt liv och känns lite mer spännande.
 
Även om färgen inte alls ser ut som på hemsidan, det är så stor skillnad att det lika gärna kunde vara ett annat lack så tycker jag ändå om det här. Färgen drar absolut åt lila, om man jämför med sockerrosa Strawberry.
Överlag även det här lättlackat och torktiden är inget att anmärka på.
 
Det här är ett av lacken som har lite mindre sandeffekt än resten av kompisarna, men med två lager så ordnar det sig ändå.
 
Jag är inte lika lyrisk som över fantastiska Anise, och eftersom det stack ut som en sån stjärna i kollektionen så känns det lite orättvist mot resterande lack. De är jättefina, men jag kan inte hjälpa att jämföra.
Men jag kommer nog bli flitig användare av detta i sommar, med härligt solbränd hud så blir det nog toppen!
 
Även detta är på extrapris till augusti och kostar 3.5€ (normalt 5.9€) här.
 
 
 
 
 
So this is 652 Lilac from Kiko. It's a nice sand effect polish, and you get full coverage with two layers. I like this!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0