Kiko - Cupcake nail lacquer 654 Anise

Först ut bland sandlacken från Kiko är min favorit, pastellturkosa ljushavsblåa Anise. Ja, det var väl en bra förklaring?
Det är härligt klarblått med vissa mörkare sandpartiklar som ger lacken det där extra ophf och djup.
Otroligt lättlackat och väldigt bra torktid. Det krävdes två lager för att bli heltäckande, går att komma undan med ett lager också, men strukturen blir tydligare med ytterligare ett lager.
 
Anise blev snabbt en favorit hos mig och jag är gärna och pillar på flaskan när jag rotar runt i min Helmer. Här har de lyckats riktigt bra! Och för att vara helt ärlig, blått är inte riktigt min grej och det finns få blåa lack i min samling.
Det gör ju heller inget att flaskan är supersöt med sin prickiga kork, som knyter an lite till namnet.
 
Lacket kostar 5.9€ men fram till augusti har Kiko en nagellackskampanj och dessa är sänkta till 3.5€.
Passa på är mitt råd ;)
 
 

 
 
 
I'm showing you this amazing sugar effect nail polish from Kiko Cosmetics!
I love love love this, the colour is fabulous and the formula is great. Run fast and buy, that's my advice ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0