Rose bower A-England

Jag är mitt uppe i min redovisningskurs, som egentligen är 5 veckor om man läser 100 %. Jag tyckte i ett mindre smart tillstånd att nä men vaddå 5 veckor, den kör jag på 2! Så här sitter jag, i ett hav av uppgifter som jag inte alls fattar. Och ja just det, kursen är på distans. Vilket krasst betyder att det finns ingen hjälp någonstans, för tja, lärarna svarar inte ens på mejl. Hjälp..!
 
Så jag motiverar mig igenom dessa dagar med att om jag når ett visst mål får jag lov att ta en paus och ägna mig åt lite lackning.
Och det var precis vad jag gjorde idag, och jag tog fram en riktigt gammal goding. Eller tja, det känns som den funnits i evigheter och är en kär ägodel hos de flesta, men det kom faktiskt ut för knappt ett år sedan. Det ligger ofta på listor över mest sålda på webshopar och verkar passa de flesta i smaken.
 
Ja, lacket är i allafall Rose Bower från A-England.
Jag tror jag läst hundra beskrivningar på denna färgen, men jag kallar den hallonröd. Med ett lätt holografisk skimmer är det knappast in your face holo-häftigt, men äsch vad gör det.
Täcker i princip på ett lager, men jag brukat ta två för att vara på den säkra sidan plus att hållbarheten blir lite bättre med två.
 
Jag älskar det här lacket. Det är ett säkert kort, men inte på ett sådär tråkigt sätt utan mer att det alltid passar oavsett mitt humör.
Det är snudden till perfektion det här och får vara dagens bidrag till holofredag hos Skimmerskuggan!
 
 
 
 
 
Pamsan
2014-05-23 @ 13:26:40
URL: http://pamsan.wordpress.com

A-Englands lack är alltid perfektion. Det här har jag inte testat än men längtar. Visar också A-England idag och känner mig nöjd med mitt val. :)

Svar: Ja men visst är de! Ja jag såg det hos dig, Briarwood är fantastiskt vackert. Tror det är lite för mörkt för min del, men beundrar det alltid på alla andra. :)
Ida

Lottsky
2014-05-23 @ 17:04:41
URL: http://lottskypottsky.blogg.se

Jättefint ju, både färgen och holoskimret.

Svar: Ja visst är det! Det är fantastiskt det här lacket.
Ida

kerstin
2014-05-25 @ 20:31:02
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Vilket vacker lack!

Men phu, vad tufft det låter med kursen. Heja på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0