Colors by Llarowe - Bea stings!

(NÄMEN! Här hittade jag ett litet inlägg i utkastet som jag glömt publicera. Skrevs för ett par veckor sedan, men lacket är så drop dead gorgeous så jag publicerar det nu istället! Och passar då på att vara med på Emmas Pink Thursday!)

I helgen var jag på kick-off med jobbet, vi välkomnade de nya tjejerna och det kändes riktigt bra. Kommer nog bli en tuff men rolig sommar.
I alla fall, jag tänkte då bära nåt lite diskret men ändå nåt som var drop dead gorgeous. I min värld hör de där inte riktigt ihop, men eftersom det här skulle vara enda gången jag kan bära nagellack på jobbet ville jag köra på något extra fint och tillslut blev det inte ett dugg diskret överhuvudtaget.
I fredags kom ett paket från Llarowe's senaste (och sista!) re-stock med vissa av färgerna ur Spring 2014. Jag köpte ett par stycken som jag inte hunnit få tag på än, varav ett var då Bea stings! Och ja, det blev bara så att det fick följa med mig på kick-offen.
 
Hur jag gjorde när jag först valde att INTE köpa Bea stings! när jag köpte de första vårfärgerna, det är en obesvarad fråga. Jag vet inte, men galet beslut var det för herregud vad snyggt det är!!
Och låt oss vara ärliga, hololack är fantastiska i solen men kan lätt bli lite mähiga inomhus, men det här är himla snyggt även i inte direkt solljus.
Lacket är ett djupt mörkrosa hololack med rött microglitter.
Det var enkelt att applicera, täckte helt med två lager. Det skiljde sig inte något från CbLs andra lack med andra ord. Jag upplever det som halvmatt när det har torkat. Så vill man ha glansen och allt det där så är ett topplack att rekommendera!
 
Jag skulle nog säga att det här lacket är värt att ha en backup på. Det är superfint.

 
 
 
 
 
 
This is so amazing. I don't really know where to start with this. Bea stings! from Colors by Llarowe is like fluid gold. Totally worth having a back up on. If you ever get your hands on this, buy it!! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0