Cirque - Xochitl

Asså hur galet varmt slog det inte till och blev helt plötsligt?!
För mig gör det inte så mycket, det är mer min newfoundlandvalp som har det kämpigt när det blev såhär.
Stackarn förstår inte varför det blev så jobbigt helt plötsligt och går bara runt och runt..
Det får nog bli en pool till Humla! :)

Men eftersom det då är sol så fortsätter jag med lite holosar.
Idag visar jag ett lack från Cirque som kom ut nu i våras, Xochitl. (Försök uttala det om ni kan, hah!)

Ljuvligt fint lila lack med tydliga holografiska regnbågar.
Det torkar en aningens matt så jag brukar avsluta med ett lager SV, men på bilderna är det bara Xochitl.
Jag upplevde lacket som en aningens holosjukt, speciellt vid första lagret, man fick passa sig för att måla över där man redan varit. Men med tungan rätt i mun och med ett andra lager så ordnade det upp sig.
 
Det här är en riktig pärla!
Jag köpte mitt hos EdgyPolish och där kostar det 125 kr.
 
 
 
 
 
Do you see the rainbows?!
I really really like this one. It's Xochitl from Cirque.
It was a bit tricky to apply the first layer but it was easy to cover everything with a second layer.
I think you really need this.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0