Kiko - Cupcake nail lacquer 651 Strawberry

Här kommer söta fina Strawberry, ett ljusrosa strukturlack med blåa och rödrosa sandpartiklar, och drar en aaaningens mot persikofärg/orangea-aktigt.
Finns inget att anmärka på här heller, det är sockersött och är sådär lagom subtilt.
Jag hade nog gillat det ännu mer om de skippat den färgade sanden och kört på en och samma nyans, nu känns det som det blåa bara råkat hamna där. Eller om det bara varit mer rosa, ja jag vet inte vad det är - men nåt gör att jag inte är helt hundra nöjd.
 
Det är sällan jag tokratar ett lack, och det gör jag inte den här gången heller. Over all så är det fint, men ja det är nog allt jag har att säga för tillfället.
Kommer säkerligen inte stå orörd i mitt skåp, men det finns nog andra jag sträcker mig efter först.
 
Finns här att köpa för 3.5€ fram till augusti (normalpris 5.9€).
 
 
 
 
 
This is 651 Strawberry from Kiko and their Cupcake nail lacquer collection. It's soft pink with blue and red-ish sand effect. I don't love it, but I don't hate it. It's just.. nice.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0