Kiko cupcake nail polish

För inte så himla längesedan öppnade Kiko Cosmetics upp portarna till sin internationella webbshop.
Jag har beställt i två omgångar och jag har båda gångerna haft mitt paket exakt en vecka efter beställningen, och eftersom de skickar från Italien tycker jag det är väldigt snabb leverans.
 
Jag har testat lite av varje ur sortimentet, men tänkte börja med att visa ett par lack ur deras Cupcake-kollektion.
Det är pastelliga sandlack med flerfärgade korn. Precis som de flesta strukturlacken så är torktiden mycket bättre än andra vanliga lack, vilket ju är ett stort plus. Vissa har mer sandeffekt än andra, men de ger överlag mycket struktur.
Formulan är genomgående bra, jag upplever inga problem och tycker de är väldigt lättlackade och sitter som berget.
 
 
Jag har dessa fem lack att visa er, och för att inte det ska bli alldeles för mycket bilder så visar jag de i separata inlägg!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0